środa, 17 lipca 2013

Czemu nie mogę zatamować zwierzęta które mają dużo hp?

Niektóre zwierzęta nie tamują się za 200 lub mniej Tame inne podszebują np: 409 tame albo więcej . Dlatego jeśli ma się kilka postaci np:5 to trzeba uzbierać do 1000 Tame  i  Cure (ogólnie razem) Miałam tak samo z Zombie Dragonem miałam 1 postać i nie zatamował się za 200 lub mniej , alez czasem myślałam że lepiej mieć 5 lub 9 postaci i uzbierać Tame i Cure . Udało się i miałam Zombie Dragona za 540 Tame . Więc jak uzbieramy Tame i Cure w 5 postaciach , poprośmy znajomego lub kogoś aby pomógł ci popilnować Black Inka lub Zombie Dragona . Jeśli nie starczy na innej postaci to robimy Restart i wchodzimy w 2 postać (powiedz znajomemu żeby był blisko Black Inka , Zombie Dragona lub innego zwierzęcia , gdyż może on nam zniknąć lub paść ) Tamujemy tak długo aż nie zatamujemy . To wszystko na dziś . http://www.youtube.com/watch?v=vjVkXlxsO8Q Piosenka z mojego zespołu .3. Na screenie mój pierwszy zatamowany Blue Ink ! (i zwierzaka właściwości xd) W następnym poście moi znajomi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz