wtorek, 2 lipca 2013

Poruszanie się i inne

Mamy już własną postać w Defulcie . Widzę mgłę jak to zrobić? Trzeba kliknąć Esc , następnie klikamy Settings i widzimy taki pasek View Distance . Klikamy , przytrzymujemy taki owal i przesuwamy w prawą stronę . Klikamy Back , Resume i już . Nie mamy mgły . Jak się poruszać? Poruszać trzeba się W-przód , S-tył , D-w prawo , A- w lewo , spacja-skok , Shift-chodzenie , Ctrl-skradanie się . Jak mogę siadać , leżeć itd. jak inni? Trzeba kliknąć Z to wtedy możemy usiąść , jak jeszcze raz klikniemy Z to będziemy leżeć i jak jeszcze raz klikniemy Z to będziemy leżeć z głową w dół . Jak mogę udawać zdechłego psa albo leżeć na plecach? Trzeba kliknąć Z , następnie kliknąć X będziemy leżeć z nogami tylnymi na boku , jak znów klikniemy X to będziemy udawać zdechłego psa (leżeć na boku) a jak znowu klikniemy X to będziemy leżeć na plecach . Czemu nie mogę skoczyć bardzo wysoko i zrobić obrót ? Musimy kliknąć Esc , następnie kliknąć Interface , widzimy taki napis Double jump a koło niego napis Off klikamy On , dalej to klikamy Back Resume i klikamy 2 razy spacje i gotowe skaczemy wysoko i robimy obrót! Jak obracać kamerą? Można obracać kamerą dwoma sposobami . Pierwsza to strzałkami . Druga to myszką od komputera . Widzę litery na dole w lewym rogu ? Co to jest? Te litery to np: Bio- notatka o mnie . Które oznaczają pierwsze litery np: Bio-B , Items-I , H-Home itd. Następny post o dodawaniu sobie życia . Co to są itemy? Jak mogę mieć zwierzaka? Zdjęcie pierwsze mój dawny White Worgen Druid . Zdjęcie drugie (dziś zrobione) Ja z P.F.C. i z naszymi smokami .


2 komentarze:

  1. A co jeśli nie ma mnie na SoE z pół roku ? Mogą mi usunąć konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wchodziłam na swoje przez rok to mi nie usuneli więc ci nie usuną (chyba nie wiem dokładnie)

      Usuń